Witamy, Zaloguj się
Gwarancja na wyroby ze sklepu Pufoteka.pl
Nasze pufy i fotele podlegają gwarancji w systemie door-to-door na okres 2 lat od dnia zakupu - poszycie, szwy, ugniatanie się granulatu nie podlega gwarancji ze względu na specyfikę produktów. Dbając o wysoką jakość naszego asortymentu z pełną odpowiedzialnością udzielamy gwarancji na taki okres użytkowania. Wiąże się to jednak z pewnymi parametrami, które muszą zostać dotrzymane ze strony użytkownika wyrobu finalnego.
Do czyszczenia nie wolno stosować następujących rozwiązań: twardych szczotek, twardych gąbek ani szorstkich szmatek, środków do czyszczenia na sucho, benzyny, alkoholi, zmywaczy do paznokci ani środków dezynfekujących, środków wybielających, powszechnie stosowanych w gospodarstwach domowych, rozpuszczalników ani płynów zawierających rozpuszczalniki, a zwłaszcza ketony, octany, cykloheksanon, tetrahydrofuran i środków woskujących. Powyższe substancje mogą powodować przebarwienia, a nawet rysy i pęknięcia na wyrobach skóropodobnych.
Gdy zajdzie potrzeba reklamacji proszę się z nami skontaktować – wyślemy kuriera po odbiór produktu.
Koszty przesyłki pokrywa sklep w przypadku zasadności reklamacji. W przypadku niezasadności reklamacji koszty transportu od Nabywcy do Sklepu i ze Sklepu do Nabywcy pokrywa Nabywca zgodnie z cennikiem Sklepu.
Nabywca ponosi odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie przesyłki odsyłanej do sklepu. W przypadku uszkodzenia wynikłego z niewłaściwego zabezpieczenia produktu odpowiedzialność materialną za produkt i koszt przesyłki ponosi Nabywca.
Użytkownik puf, foteli, worków ponosi odpowiedzialność za:
- uszkodzenia powstałe w wyniku niedbałego zachowania, np. degradacji szorstkimi, ostrymi przedmiotami;
- uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem (skakanie, rzucanie się czy bardzo ciężkich przedmiotów na pufę);
- uszkodzenia spowodowane brakiem pielęgnacji lub niewłaściwą pielęgnacją;
- przebarwienia wywołane przez kontakt z farbującymi tekstyliami, tuszem i pochodnymi;
- szkody wywołane przez działanie wysokiej temperatury, ognia oraz płynów żrących;
- szkody spowodowane przez zwierzęta domowe;
- szkody wynikłe z otwierania pufy i odsypywania zawartości;
- wady niezgłoszone w momencie wykrycia.
Klient traci gwarancję jeśli odbierze od kuriera przesyłkę wyraźnie uszkodzoną. Tj. z naruszoną powłoką opakowania lub pufy, dziurami w niej lub gdy z przesyłki wysypuje się granulat styropianowy.
W takim przypadku klient zobowiązany jest do wypełnienia protokołu reklamacyjnego, który otrzyma do kuriera oraz do powiadomieniu nas o zaistniałej sytuacji najszybciej jak to możliwe. W takim przypadku Nabywca jest zobowiązany do nieprzyjęcia przesyłki o zarządania zwrotu jej do nadawcy - czyli Sklepu - wraz z protokołem spisanym z kurierem doręczającym.
Nasza firma nie pozostawia klientów samych sobie. Świadczymy także serwis pogwarancyjny. Jeśli coś stało się pufą z winy niewłaściwego użytkowania – nie martw się. Zadzwoń a na pewno coś poradzimy.